Procedury, wymagane dokumenty i formularze niezbędne przy załatwianiu spraw przez petentów
Pacjentom ubezpieczonym szpital udziela świadczeń bezpłatnie w ramach umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Pacjent zgłaszający się do szpitala lub poradni winien okazać:
– skierowanie od lekarza rodzinnego lub specjalisty (bez skierowań przyjmują poradnie: „K”, onkologiczna),
– dowód osobisty (nr PESEL) oraz dowód ubezpieczenia (legitymacja ubezpieczeniowa, emerytalna, rencisty, ostatni odcinek renty), w przypadku braku dowodu ubezpieczenia pacjent zobowiązany jest do złożenia oświadczenia na piśmie stwierdzającego fakt ubezpieczenia.
Całodobowo przyjmuje Szpitalny Oddział Ratunkowy z Izbą Przyjęć.
Każdemu pacjentowi bez skierowania, bez okazania dowodu ubezpieczenia, poza kolejnością udziela się porad w przypadkach: urazu, wypadku, zatrucia, zagrożenia życia.
Szpital prowadzi archiwum w zakresie medycznym i administracyjnym:
– historia choroby pacjenta,
– dokumentacja leczenia szpitalnego,
– dokumentacja fotograficzna pacjenta,
– akta osobowe przechowywane przez okres 50 lat.
Dokumentacja z archiwum jest udostępniana zainteresowanemu po złożeniu stosownego podania, przedłożeniu dowodu tożsamości, uiszczeniu opłaty za kserokopię żądanych dokumentów.
Metryka strony