Informacja o zakresie działalności Starostwa Powiatowego w Bielsku Podlaskim w tekście łatwym do czytania (ETR)

Informacje podstawowe

Starostwo to urząd. Mieści się przy ulicy Mickiewicza numer 46.

Urzędem tym kieruje starosta bielski Sławomir Jerzy Snarski.

Na parterze znajduje się biuro obsługi klienta.

Część starostwa mieści się również w Bielsku Podlaskim:

• przy ulicy Widowskiej numer 1
Tu można załatwić tablicę z numerem pojazdu. Można też odebrać prawo jazdy.
• przy ulicy 11 Listopada numer 4
Tu obsługujemy sprawy budowlane i związane z działkami gruntu.
• przy ulicy 3 Maja numer 17
Tu załatwiane są sprawy oświaty i mienia powiatu.

Jest jeszcze biuro do spraw geodezji. Znajduje się ono w Brańsku przy ulicy Rynek 8.

Mieszkańcy przychodzą do nas najczęściej w takich sprawach:
• tablica z numerem auta,
• prawo jazdy,
• zgoda na budowanie,
• karta wędkarska,
• dokument, że działka nie jest lasem,
• wypis lub wyrys z ewidencji gruntów i budynków,
• pomoc konsumentom,
• zapytanie o informację publiczną.

Szczegółowa lista spraw jest na stronie internetowej https://bip-stbielsk.wrotapodlasia.pl/starostwo/uslugi_adm/.

Na stronie jest też opis, jak załatwić sprawę.

Kontakt z pracownikami starostwa

Godziny pracy starostwa:
Poniedziałek 7.30 – 15.30
Wtorek 7.30 – 15.30
Środa 7.30 – 15.30
Czwartek 7.30 – 15.30
Piątek 7.30 – 15.30

Można zadzwonić pod numer telefonu 85 833 26 16.

Listę wszystkich telefonów znajdziesz na stronie internetowej https://bip-stbielsk.wrotapodlasia.pl/starostwo/.

Możesz też wysłać e-mail na adres starostwo@powiatbielski.pl.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Bielskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Bogdan Komarzewski

Data wytworzenia: 2022-07-13

Wprowadzający: Wоjсiесh Сhаrytоn

Data modyfikacji: 2022-07-13

Opublikował: Wоjсiесh Сhаrytоn

Data publikacji: 2022-07-13